Розсилка

підписатися

RSS-стрічка новин з сайту

Наші партнери
Тижневик "Народна"
Осилити чемпіонат - Życie Warszawy

05.12.2010

До початку Чемпіонату Європи в Польщі та Україні залишилося менш як 550 днів. Чи виграємо ми Євро-2012? Йдеться не про спортивні результати вихованців тренера Францішека Смуди, а про те, яку користь принесе країні цей великий захід. У дискусії варшавського «Прес-клубу» взяли участь експерти та журналісти.

Порушено, зокрема, проблему стадіонів, які ми будуємо не тільки для чемпіонату, а також стан автодорожньої й залізничної інфраструктури.

«Чемпіонат – це лише 24 дні, а стадіони та інфраструктура повинні служити нам і після його завершення», – каже Анджей Боґуцький, заступник голови спілки PL2012.

За його словами, для всіх стадіонів уже обрано управлінців. За Національний стадіон у Варшаві відповідає Національний центр спорту. Як оцінює Боґуцький, за умови періодичної організації імпрез вартість річного утримання стадіону становитиме близько 20 млн злотих.

«Стадіон у Варшаві – це цілий комплекс зі спортивним полем у центрі, – підкреслює Боґуцький. – Комерційна частина з офісами, найбільшим у Варшаві конференц-центром, ресторанами буде використовуватися постійно», – додає він.

«Це підприємство. За доброго управління воно буде приносити прибутки. На стадіоні “Вемблі” кожні три-чотири дні проводиться якась імпреза, – каже Маріуш Боров’як, експерт зі спортивного спонсорування компанії Grupa Żywiec – спонсора зокрема польської збірної та Екстракляси з футболу [вищої ліги в Польщі].

Проблемою може виявитися дорожня та залізнична інфраструктура. Ряд інвестицій потрібно повернути відразу після чемпіонату.

«Багато доріг мають бути придатні для проїзду, навіть коли не будуть повністю готовими», – підкреслює Адріан Фурґальський з консалтингової компанії Tor.

«Це 67 млрд євро, які ми зовсім непогано витрачаємо», – стверджує Боґуцький.

За словами Фурґальського, у найгіршому стані залізниця. «Є шанс, що у 2012 році подорож потягом з Варшави до Ґданська триватиме три з половиною години, а з Познані до Вроцлава дві з половиною години, не кажучи вже про мандрівку зі столиці до Вроцлава», – стверджує він.

«Дуже добра ситуація у Варшаві, – вважає Анджей Цудак, директор з питань Євро-2012 у столичній міській раді. – До столиці буде прокладено автостраду, міська комунікація матиме новий транспорт, а Центральний та Східний вокзали будуть відреставровані. Будівництво станцій метро не зашкодить створенню біля Палацу культури зони вболівальників. Контейнери для будівельників з’являться на вулиці Швєнтокшиській, а фанзона максимум на 100 тисяч глядачів – поблизу Єрозолімських алей, і буде поділена на три сектори. Для всього знайдеться місце».

Роботи пов’язані з Євро моніторить Вища контрольна палата. «Звіт за 2009 рік був позитивним, хоч ми й змушені були вказати на кілька помилок. Зараз над ними працюють», – каже Ґжеґож Бучинський, глава цієї палати. Напевне можна сказати одне. Усього ми не побудуємо.

«Давайте зосередимося на тому, що ми в змозі зробити, і зробимо це добре. А насамперед організуємо Євро, приязне для вболівальників, щоб вони захотіли в нас залишитися, щоб їм не було вигідно повертатися додому відразу після матчу», – підсумовує Анджей Боґуцький.

Оригiнал матерiалу:
http://www.zyciewarszawy.pl

Коментарі
Топ - новина
ДО «ФОРМУЛИ МИРУ»

02.10.2019

Замість криків про зраду і звинувачень треба зайнятись випрацюванням документів (законів) і практичних заходів з реалізації того, що допоможе зціленню України

Публікації
Правда, яку не кажуть людям

02.11.2019 

Україна, як Система, має продукувати "умови для максимальної самореалізації та задоволення матеріальних та духовних потреб кожного та умови для гідного життя всіх своїх громадян".