Розсилка

підписатися

RSS-стрічка новин з сайту

Наші партнери
Тижневик "Народна"
ПРО ПАТРІОТИЗМ І ГОМОСЕКСУАЛІЗМ Або БОРОТЬБА І ЄДНІСТЬ ПРОТИЛЕЖНОСТЕЙ

21.03.2016

Широко анонсований форум ЛГБТ спільноти (а по-простому – сексуальних меншин) у Львові так і не відбувся. Його розігнали представники місцевих патріотичних та право-радикальних організацій. Під час боротьби за чистоту сексуальної орієнтації в хід пішла одвічна зброя пролетаріату - каміння. Поліція навіть затримала кілька особливо активних борців з „Содомом і Гоморрою” в Україні та після проведення, як зазначають в МВС, „роз”яснювальної роботи” всіх нападників відпустили. Тепер політологи, експерти, громадські активісти коментують подію, намагаючись зрозуміти, що то було й хто отримав з цього дивіденди.

Зрозуміло, що напередодні референдуму в Нідерландах щодо європейських перспектив України така подія не дуже сприятиме просуванню позитивного іміджу нашої держави в цивілізованому світі. Тому перше питання - до організаторів форуму:

Чому організатори заходу вирішили проводити його саме зараз, а не перенести, скажімо, трьома тижнями пізніше, коли референдум в Голландії вже відбудеться? Якою була справжня мета форуму: обговорити проблем сексуальних меншин в Україні, які дійсно потребують суспільної уваги чи використати його виключно як подразник, чудово усвідомлюючи реакцію українського пострадянського суспільства, де будь-що нетрадиційне одразу викликає однаковий рівень несприйняття, незалежно від того, йдеться про права геїв і лесбіянок чи такі суспільно-небезпечні збочення як педофілія чи зоофілія? Треба розуміти, що вороги нормального цивілізаційного розвитку України використовуватимуть будь-які спроби і будь-кого, щоб дискредитувати нас перед світом і не дати вирватися з проклятого середньовіччя „Русского мира”. Чи зважали на це організатори фестивалю? Хотілося б почути їхню думку з цього приводу.

Друге питання хотілося б адресувати керівництву національної поліції:

Чому ваші співробітники, затримавши хуліганів, одразу відпустили їх, хоча підстав для подальшого затримання для з”ясування всіх обставин події, судячи з відео, було достатньо? Чим акт насильства проти представника сексуальних меншин відрізняється від протиправних дій проти громадянина зі звичайною сексуальною орієнтацією і в чому тоді поліцейські вбачають зміст такого поняття як ВЕРХОВЕНСТВО ПРАВА?

 

Третє питання до політиків, які кинулися піаритися на інциденті:

Чому, коментуючи цю ганебну подію, ви сором”язливо обходите питання порушення/непорушення прав сексуальних меншин в Україні? Взагалі, на вашу думку, така проблема існує чи ні? Скажіть про це відкрито на камери, а не намагайтеся грати в гру „і вашим, і нашим”. Розумію, що для вас ця тема „слизька” – скажеш щось приємне для західного вуха, так, чого доброго, патріотичний електорат не зрозуміє. А тут ще пахне дочасними виборами...

 

Насправді нічого екстраординарного не відбулося. Просто львівські події ще раз підтвердили, що нам до Європи – як до неба рачки. Поки що. Доки ми не подорослішаємо і перестанемо нагадувати симпатичного і водночас трохи інфантильного мольєрівського Журдена, що прагне до дворянства (Європи), рефлексуючи виключно на зовнішні форми і абсолютно не розуміючи змістів, які ці форми створили.

Питання ставлення до сексуальних меншин – не якась данина гламурним трендам, а свідчення цивілізованості, високої політичної та громадянської зрілості нації. По ньому можна визначати навіть соціально-економічний рівень життя громадян. Скажімо, як ставляться до представників ЛГБТ та яку соціально-економічну політику впроваджують у тій же Голландії, Англії, Франції чи США або в Росії, Гондурасі, Ботсвані чи Північній Кореї? Здається, відповідь очевидна. Але головне тут зрозуміти ось що: усвідомлення захисту прав сексуальних меншин стало в розвинутих країнах не причиною, а наслідком їхнього суспільно-економічного розвитку, усвідомлення себе як націй-творців, де найвищою цінністю після Бога є Людина з усіма її доброчинностями й гріхами і найголовніше – усвідомленням найціннішого скарбу – щирої любові до ближнього як способу утвердження в світі ідеалів добра та подолання гріховної спокуси.

Якщо прибрати пафос цих слів, то очевидним стане те, що більш ефективна і справедлива економічна модель потребує більш складної суспільної організації, більш витонченої взаємодії різних суспільних структур з яких і утворюється справжнє (не плутати з професійними грантоїдами) громадянське суспільство як складова тієї чи іншої цивілізації. І тут немає жодної різниці до якої соціальної підструктури належить той чи інший член суспільства – до профспілок, волонтерів, жіночих правозахистних організацій, ветеранів АТО чи ЛГБТ спільноти. Вони можуть спільно виступати, скажімо, проти руйнації освіти й науки або вимагати від влади більш рішучих дій щодо тиску на уряди країн-підписантів Будапештського меморандуму можливим відновленням в Україні ядерних програм і т. ін.

Нам треба врешті-решт зрозуміти, що справжня повага до будь-яких меншин, це повага, насамперед, до себе як громадянина, який усвідомлює себе частиною такої різної й водночас єдиної і великої спільноти як українство. І з”явиться така повага тільки через спільне бачення майбутнього і усвідомлення такої цінності як громадянська єдність і взаємоповага для його досягнення. Нам слід, врешті, навчитися мистецтву діалогу з тими, хто не зовсім схожий на тебе, скажімо, за політичними, мовними, культурними, сексуальними чи якимись ще вподобаннями. Але якщо він(вона) при цьому не порушують жодних твоїх прав, то будь-ласка, шануй і їхнє право бути тим, ким вони є. Тільки так ми зможемо розбудувати сучасну, справедливу й цивілізовану країну, де комфортно жити всім. Інакше – нас знову розколюватимуть: як не за мовою, то за патріотично-сексуальною орієнтацією на догоду нечестивим ляльководам як зі Сходу, так і з Заходу.

 

Володимир Тетерук

Коментарі
Топ - новина
ДО «ФОРМУЛИ МИРУ»

02.10.2019

Замість криків про зраду і звинувачень треба зайнятись випрацюванням документів (законів) і практичних заходів з реалізації того, що допоможе зціленню України

Публікації
Правда, яку не кажуть людям

02.11.2019 

Україна, як Система, має продукувати "умови для максимальної самореалізації та задоволення матеріальних та духовних потреб кожного та умови для гідного життя всіх своїх громадян".